Először mutatkozott be Magyarország turisztikai kínálata Szaúd-Arábia
egyik legjelentősebb turisztikai vásárán, a Riyadh Travel Fair
rendezvényen, május 15-18. között
A vásáron a Magyar Turizmus Zrt. négy társkiállítóval közösen
népszerűsítette a hazai turisztikai ajánlatokat. A rendezvény első két
napja a szakmai kapcsolatfelvételre teremtett lehetőséget, majd a
nagyközönségi látogatók óriási érdeklődésével találták szembe magukat a
magyar kiállítók. A magyar nemzeti standon Horváth Gergely, az MT Zrt.
vezérigazgatója is folyamatosan fogadta a szakmai partnereket.
A vásár keretében a magyar standot felkereső potenciális utazók, akik
családjukkal együtt akár 1 hónapot (!) is eltöltenek egy adott
desztinációban, főként Magyarország zöldturisztikai kínálatával,
valamint gyógyfürdőinkkel kapcsolatban kértek információt.
Az utóbbi időben az MT Zrt. számos marketingeszköz segítségével
népszerűsítette Magyarország turisztikai kínálatát. A nemzeti
turisztikai szervezet tanulmányútja nyomán a térség egyik legrangosabb
turisztikai szaklapja, a Travel Trendz nyomtatott és online változatán
keresztül is felhívta a figyelmet hazánkra.
Április 30. és május 3. között rendezték meg az Öböl-menti országok
legnagyobb turisztikai kiállítását, melyen Magyarország immár második
alkalommal vett részt. Az Arabian Travel Market keretében még Dubai
uralkodója is megkóstolta és dicsérő szavakkal illette a kürtőskalácsot a
magyar standon, melyet a Dubai TV este főműsor időben mutatott be.
Május 6-8. között az MT Zrt. már Abu Dhabi legnagyobb gáz és olajipari
vállalata, a Gasko zártkörű vásárán prezentálta a hazai ajánlatokat.